Fotosærtog med VNJ M2 torsdag 9. juli kl. 19.00

Vestsjællands Veterantog byder velkommen til fotosærtog med VNJ M2 på veteranbanen Høng - Gørlev
I anledning af VNJ M2`s 100 års fødselsdag køres et fotosærtog med begrænset antal pladser.
Særtoget køres med VNJ M2 og Elo 496. Der bliver fotostop 2 steder undervejs til Gørlev med mulighed for billeder af M2 solo og M2 med Elo 496
Køreplan:
19.00 afgang Høng station
21.00 ankomst Høng station
Information om arrangementet
Dato og tid Torsdag d. 9. juli 2026 kl. 19:00 til 21:00
Tilmeldingsfrist Torsdag d. 2. juli 2026 kl. 18:00
Arrangør
Vestsjællands Veterantog
Tlf. +45 22817373
Info@vsvt.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Vestsjællands Veterantog bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser