Ølsmagning og Veterantog

Vestsjællands Veterantog inviterer i samarbejde med Ølhunden fra Buerup på ølsmagning i det hyggelige gamle veterantog.
Vi starter i Høng og kører mod Gørlev.
Undervejs gør vi ophold på veteranbanen med udsigt over Åmosen.
Under opholdet er der ølsmagning med lidt snacks
Brygmesteren fra Ølhunden vil fortælle om sine øl.
På hjemturen bliver der mulighed for at købe øl med hjem af de typer, der er smagt på.
På Gørlev station gøres et kort ophold, og når solen er ved at gå ned, kører vi mod Høng igen.
Sidste frist for billetkøb er 27. august 2026 kl. 22.55
Begrænset antal pladser
Kun for personer som er fyldt 18 år
Information om arrangementet
Dato og tid Torsdag d. 3. september 2026 kl. 18:55 til 21:00
Tilmeldingsfrist Torsdag d. 27. august 2026 kl. 22:55
Arrangør
Vestsjællands Veterantog
Tlf. +45 22817373
Info@vsvt.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Vestsjællands Veterantog bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser